lördag 16 december 2017

Måste tänka...

Idag hade jag en tjej som var uppe och provred Cillahästen för att eventuellt bli medryttare. En jättesuktig tjej på alla sätt och vis. MEN problemet är väl egentligen att jag inte har bestämt mig till 100 procent om jag ska ha en medryttare eller inte. Tanken var att jag skulle ha det när jag fick men Cillahästen i somras. Men sen rann det ut lite i sanden och sen var en tjej och provred henne och henne tyckte jag inte om alls. Och det var då mina tankar och funderingar kom. Ska jag ha en medryttare, är det det bästa för Cillahästen och hur kommer det bli för mig? Givetvis mer tid att föra annat och med mindre samvete över att jag kanske inte hinner riktigt men ändå. Så frågan jag måste ställa mig är kommer detta vara gynnsamt för mig och för Cillahästen eller kommer det bara bli mer besvär? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag vill göra rätt denna gången och jag vill att allting ska kännas helt hundra innan jag lämnar henne till någon annan och jag vet också att jag inte vill att det ska bli som förut. Så frågan är fortfarande vad är rätt och vad är fel? Ska jag ha en medryttare eller inte? Jag får sova på det några dagar tror jag och jag tror också att jag måste rådfråga någon klok person i frågan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar