lördag 23 december 2017

Dan före dan...



Idag var vi som traditionen säger i Öxabäck och träffade hela tjocka släkten. Min moster, mina kusiner och deras vuxna barn med respektive och så deras barn. Så skoj. Även om man pratar mest med dom man umgås mest med så därför satt jag och pratade med min favorit kusin, kusin vitamin och hennes familj. Trevligt var det i allafall. Och jag fick se ett kort jag tagit på världens sötaste Folke. Så kul att se det framkallat och i en fin ram. Folkes farfar fick nämligen det i julklapp. Till och med jag fick en grej, av Folke. Så mysigt :) julen är en mysig tid även om den ibland ger mig lite ångest. Stress och känslan av att allting måste vara så perfekt fast det egentligen inte är det och egentligen aldrig kommer bli det. Men man får bita ihop, le och spela med för det gör alla andra ;)

Trots detta vill jag önska alla där ute en riktigt GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar