onsdag 13 december 2017

Reign

Källa: Här

Jag har fastnat för en serie på Netflix som  heter Reign. Jag har inte lätt för att verkligen fastna för olika serier. Tröttnar rätt så snabbt om det inte är en riktigt bra serie eller något annat som verkligen lockar mig. Tror jag har lite ADHD när det gäller serier nämligen. Jag skaffade Netflix för längesen men tyckte inte att det fanns så många bra filmer, eftersom det var det jag letade efter då. Sen avslutade jag mitt konto och för någon månad sedan startade jag det igen. Eftersom jag visste att det inte fanns så många bra filmer var mitt mål att kolla på någon serie. Så jag började se en serie som jag sett för längesen, men efter två-tre avsnitt så började jag kolla runt och hamnade på en sockersöt serie som hette When Calls the Heart tror jag. Den var bara söt. Hände inte så mycket men man mådde bra av att se den. När jag kollat alla avsnitten så fick jag börja leta igen och då dök Reign upp. Helt annat än vad den första serien var och det var en riktigt bra serie. Så nu kollar jag på den så fort jag får möjlighet.

Egentligen skaffade jag faktiskt, för att vara riktigt ärlig, Netflix för jag HATAR att äta själv. Låter jättelöjligt, men det är något som är riktigt jobbigt så då kollade jag på serier eller lite filmer för att det blir inte så ensamt och då kan jag äta ;) Knäppt jag vet, men sån är jag....Så Netflix varje lunch så känns det bättre för mig. Så då förstår ni att jag snabbt kollar klart en serie. Så snart måste jag börja leta reda på en ny serie. Ni kanske har något förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar