fredag 29 december 2017

Snart nytt år....



Nu går jag snart på mitt sista pass för detta året och för första gången på evigheter kommer jag införliva ett nyårslöfte jag haft alla år sen jag började jobba, i allafall de sista fem-sex åren. Att jobba mindre ;) Eftersom min arbetsgivare anser att jag jobbat för mycket under 2017 så får jag absolut inte fortsätta arbeta som jag gör vilket resulterar i att jag inte får fortsätta arbeta extra på mitt gamla atbete. Tråkigt då jag tyckte om sättet jag arbetade på. Så nu får jag väl engagera mig med att rädda världen endast på kvällar, nätter och helger... Så tänk vad massa fritid jag kommer få över och tänk vad jag ska bli rastlös. Frågan är vad jag ska göra med all mon fritid och med all tid jag får över när jag inte får arbeta som jag gör????? Kanske ska upprättahålla bättre ordning i hemmet? Nåja, vi får väl se vad vi hittar på .... Men till er alla där ute. Ta det lugnt på nyår :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar