lördag 30 december 2017

En sån där perfekt dag....



Idag var det en sån där bra dag. En dag då jag fick massor med positiv energi och en sån där dag som alla borde ha lite oftare. Jag kände att det var alldeles för längesen jag hade en sådan dag, en sådan där dag då jag umgicks med människor som betyder något för mig. Jag umgicks med min allra bästa vän sen högstadiet. Tyvärr blir det alldeles för sällan nu för tiden, men det är väldigt underbart när vi väl ses. Det är en sådan där vän som vet allt om en som man kan prata med allt om och som alltid finns där för en. Jag önskar verkligen att alla har en sådan vän. 

Idag insåg jag också att jag måste nog vårda mina sociala relationer bättre. Även om jag vet att min vän alltid kommer finnas där för mig, så insåg jag nog också att man behöver nog vårda relationen för att den ska bestå och vara så där bra som relationer mellan två vänner faktiskt ska vara. Jag vet att jag är SUPERDÅLIG på det, men 2018 ska vara ett år då jag verkligen vårdar mina sociala relationer som betyder något för mig. Det är några få sådana relationer jag har och dom ska jag vara extra noga med. Låter kanske dumt, men med åldern har jag faktiskt insett att kvalité är viktigare än kvantitet. Så låt 2018 bli ett bra år med mer umgänge av personer som ger positiv energi oavsett om det bara handlar om en snabb fika eller en lång date. För allting räknas. 

MEN jag är trots allt väldigt glad över min kära vän som alltid finns där för mig....LOVE YOU <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar