söndag 1 april 2018

Insikt


Idag insåg jag något som jag egentligen har insett för ett tag sedan. Och det är att jag faktiskt både kan och vill och egentligen vågar. Nu ska jag bara omvandla denna känslan som jag just nu har till praktiken. Jag ska bara ta steget och göra det! För jag menar hur svårt kan det egentligen vara???? Ni förstår säkert att jag pratar om Cillahästen. För jag har under de senaste veckorna insett att jag egentligen faktiskt vågar mer än jag trodde var möjligt för någon månad sedan. Sen fegar jag ändå ut lite, vilket är konstigt för jag känner en sån stark vilja att våga och jag tror någonstans att jag faktiskt vågar. Jag tror att jag skulle våga galoppera lite ute men något inom mig ifrågasätter varför jag ska galoppera ute. Jag tror även att jag skulle våga hoppa ett litet hinder men ändå gör jag det inte. Jag tror att jag skulle våra galoppera mer under ett pass än vad jag gör. Så frågan är ju varför jag inte gör allt detta... och jag har inte svaret men en av anledningarna kanske är att jag är lite för försiktig. Eller att jag analyserar för mycket, tänker och gör det till en stor sak och så blir det fel???? Jag vet inte men jag vet att jag måste komma över den tröskeln och jag måste bara göra det!

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar