fredag 4 oktober 2013

En lättnad...

Jag måste erkänna att jag läser varje kväll innan jag somnar ett antal bloggar. Bloggar av personer jag känner, kändisbloggar och bara roliga bloggar. Nu under min semester har jag endast haft uppkoppling i lobbyn vilket innebär att jag måste fundera över vilka bloggar jag ska läsa och inte läsa. Så jag läser just nu dom bloggar jag tycker om och bloggar som vänner skriver. Varför läser jag mina vänners bloggar???? Kanske för att det är vänner jag inte träffar dagligen och för att de ger mig viss inspiration. En del hästbloggar för att få hjälp och stöd hur man kan tänka, men även idéer på övningar. Men även bloggar där man kan se en utveckling hos personen. Så när jag kommer hem ska jag fortsätta att bara läsa mina vänners bloggar som ger mig inspiration och tankar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar