måndag 28 oktober 2013

Storm

Vilket väder vi har haft idag... På förmiddagen var det hyfsat väder, men eftersom det är höstlov så var jag lite ledig idag och hade lovat barnen att åka och bada. Tanken var därför att åka upp till stallet på kvällen och även prova att rida med pannlampa. Men prognosen för kvällen var storm. Så då tänkte jag att jag skulle åka och göra i ordning i stallet och inte så mycket mer. Men jag fick ett sms på förmiddagen att stallet redan var gjort
 på grund av vädret, så det blev inget ridande eller stall för mig idag. Kommer åka upp en sväng imorgon och kanske bara longera henne lite för på onsdag är det träning om det vill sig väl.

Det ska bli så skönt att träna för Elin, för nu var det längesen. Och förhoppningsvis kommer vi fram med en liten plan angående min ridning och träning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar