onsdag 2 oktober 2013

Min blogg...

Jag har funderat lite... Man hinner ju det när man sitter i ett plan i flera timmar och bara har allmänt tråkigt. Eftersom jag inte är som alla andra så drack jag inte alkohol på planet ner till en charter semester. Men det kommer ett annat inlägg om det senare. 

Nåja, jag har som sagt funderat och kommit fram till att jag troligen måste försöka strukturera upp min blogg. Tanken var först när jag började blogga att bara skriva och visa foton jag tagit men så blev det inte utan den började att flyta ut lite. Jag tänkte att skriva om min ridning och sen blev det allt möjligt. Mitt lite röriga liv helt enkelt. Men sen började jag som sagt att fundera. Vad ligger mig varmast om hjärtat? Jo mina barn och min familj och som förälder har man ju massa saker och åsikter om hur andra ska uppfostra sina barn, fel jag gör som mamma och andra tankar kring barn och familjeliv. Så varför inte börja skriva om det?!? Kanske inte så intressant att läsa för andra, men jag tror att det kan ge mig ny energi och det kan få mig att tänka en extra gång kanske innan jag säger NEJ bara för saken skull. Jag älskar ju att analysera och älta och även vrida och vända på saker och ting. Så denna bloggen kommer fortfarande att finnas men nu kommer jag försöka att fokusera mer på en sak...även om jag kommer skriva endel om min ridning och andra saker jag gör. För allt händer ju på mitt fina Lillhamra. Låter det tråkigt??? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar