lördag 5 oktober 2013

Hästmänniskor...

Visst är hästmänniskor ett litet roligt släkte???? För visst är det så att vi som håller på med hästar har massa åsikter och tankar och vet bäst??? För dom jag har träffat har MASSA hästmänniskor under min tid som ryttare. Många med många åsikter, både bra och dåliga, men även hästmänniskor som tror sig veta allt bäst. Visst är det så att det finns lika många åsikter som det finns hästar?!?! Och jag tycker det är helt ok att man har en åsikt och tankar, men när det blir som om det är den absoluta sanningen blir det inte bra. Jag har träffat på några sådana i mina dagar och jag slutar aldrig att bli irriterad. För vem säger att just den åsikten är rätt? Eller varför är inte min åsikt rätt??? För visst är det så att så länge jag mår bra och min häst mår bra och är frisk och pigg och kry så ska jag väl kunna göra lite som jag vill??? Eller är det fel????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar