lördag 5 oktober 2013

Ibland önskar jag ...

... Att jag inte hade några hämningar kring olika saker. Tex önskade jag att jag (nu skriver jag om det fast jag inte skulle..) inte brydde mig om att jag var tjock utan bara tog på mig kläder jag tyckte var snygga. Hade bikini på stranden utan att bry mig om mina bilringar eller min feta mage.... För det finns massor av folk som är tjockare än mig och som både har tajtare kläder och bikini på sig. Så det kanske är dax att släppa hämningarna och bara njuta av min kropp. Men är det inte egentligen som en vän skrev på sin blogg att det handlar inte om vikt utan om känslan (fri tolkning) och visst är det så... Men men någon gång under mitt liv kanske jag släpper på min känsla och bara gör som alla andra (i allafall några) inte bry mig om min tjocka/stora mage utan bara njuta av tillvaron?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar