måndag 7 oktober 2013

Två saker...

När jag kommer hem är det två eller kanske tre saker som jag vill uppnå. Det första är att bli en duktig ryttare. En ryttare som vågar och som är duktig och klarar av att hantera olika situationer utan att själv hetsa upp sig eller bli rädd. Frågan är hur jag ska uppnå det?!? Jo genom att ta hjälp av personer i min omgivning som kan och är duktiga på hästar och hästhantering. Jag har ju en bra tränare så det är bara att se till att få till tider. Sen måste jag försöka utmana mig i olika situationer när det gäller ridningen. Jag kanske skulle kunna be Myran som faktiskt känner mig och som jag tycker är duktig när det gäller hoppningen. Visst Linda, som jag tränat för är jätteduktig men jag känner mig nog för osäker i hoppningen än så länge att jag kan få ut något av den träningen... Så alltså, fråga duktiga Myran om någon hopplektion och sen som jag skrivit tidigare göra en plan med Elin. Alltså kanske jag någon gång kan bli en duktig ryttare eftersom jag har en plan!

Min andra sak som jag tänkte att jag skulle göra när jag kommer hem är att faktiskt bli egenföretagare och jag ska försöka ta hjälp av personer i min omgivning som kan det där med hemsidor och göra en. Jag ska även försöka nå ut till fler personer i min omgivning och faktiskt någon gång i framtiden kanske jag kan arbeta med det, i allafall på deltid. 

Så jag ska försöka lägga ner tid och energi på att fotografera och på att rida.... Visst låter det bra???? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar