onsdag 23 oktober 2013

Höst och regn...

Gud vilket tråkigt väder det är ut. Regn och rusk! Just nu har jag kommit i i någon form av passivitet och bara vill vara inne. Jag vill inte åka och rida, inte träna utan bara vara. Ibland funderar jag på vad det är för allmänt fel på mig. Jag känner mig inte så "glad" och "motiverad" som jag brukar göra. Kanske har det blivit för mycket helt enkelt??? 

Nåja, imorgon ska jag i allafall upp och rida. Jag måste rida och jag måste få struktur på mitt liv. Har sagt det så många gånger innan men det händer inget. Så vad ska jag prioritera bort? 

Kanske ska flytta tillbaka Felicia till Dannike för då blir mitt liv lättare samtidigt som jag inte är säker på att jag skulle orka med det tjafsandes och bråkandes som det var i våras. Så vad ska jag prioritera bort???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar