måndag 1 januari 2018



Nytt år och nya möjligheter....Ja, då var det väl bara att börja fundera och börja planera för det nya året. Just nu snurrar många tankar i mitt huvud och jag vet varken in eller ut. Men jag har kommit fram till att jag ska tatuera mig - ja jag vet...en del av min fd kris kanske ;) - men jag vet inte riktigt vad. Jag vet var, men inte vad. Förr tänkte jag alltid att jag skulle tatuera in "made in korea", i nacken. För då kunde jag dölja den när jag ville och jag kunde visa den när jag ville. Nu är jag mer osäker på om det är det jag vill tatuera in. Har funderat länge på att tatuera in något på insidan av mitt finger. Kanske 1998? Eller ett namn? Jag vet inte. Jag är dock väldigt rädd för att det ska göra ONT, så därför har jag undvikit att tatuera mig. Men nu är det nytt år och det är nya möjligheter till allting, så varför inte? Varför inte förverkliga saker man verkligen vill göra, som att tatuera sig? Bara en liten fin sak? Andra saker jag verkligen skulle vilja förverkliga under 2018 det är att åka ut på lite tävlingar. Tyvärr är jag nog för nervös för det, men som sagt....nytt år nya möjligheter. Jag har ju 365 dagar på mig att planera och förverkliga saker jag vill. Jag måste försöka släppa kontrollen och försöka att leva mer....våga chansa och våga göra saker som jag vill och som jag velat göra under en längre tid men som jag inte vågat. Jag ska nog försöka att släppa lite på "ordentliga Tina" och inte bry mig så mycket om vad andra tycker och tänker....Som sagt jag har 365 dagar på mig att verkligen göra något åt saken ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar