fredag 23 november 2012

Kurragömma....



 
Jag fotade två barn i somras vid namn Estelle och Alicia, supercharmiga och söta barn, som jag hoppas att jag kommer få fotografera i vinter om vi får lite snö. Men deras mamma Linda, blev supernöjd med fotografierna på barnen, så hon ville ha mer hjälp av mig, så idag hjälpte jag henne... Linda är nämligen superduktig på att måla barntavlor som säljs på Kurragömma så idag åkte jag till Kurragömma för att fotografera. Vi fotade och ställde i ordning tavlorna så att det blev så bra som möjligt inne i affären och jag fotade även Kurragömmas skyltfönster, då ägaren önskade lite hjälp med det.... Och vad skoj det var. Kanske faktiskt borde byta yrke???? Nu hoppas vi att Linda och Kurragömma blir nöjda med fotografierna. Ska försöka få iväg dom i helgen också ....



2 kommentarer:

  1. Underbara Tina! Kan man vara annat än supernöjd???? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för att jag fick hjälpa dig =) kram

      Radera