söndag 25 november 2012



Oj, vilken slappar dag jag har haft idag. Felicia hade bästa kompisen som sov över till idag och Eric sov hos sin bästa kompis natten till idag. Sen så höll vi på att greja lite här hemma, tills sen eftermiddag för då var det dax att möta upp det blivande brudparet jag ska få äran att fotografera. Jag tänkte att jag skulle ta lite provbilder på dom, men dom ville ha med mig i kyrkan för att kolla lite, då dom ändå skulle träffa prästen. Det var helt ok och det kändes faktiskt bra att vara med. För prästen visade lite vart jag kunde stå och hur han tänkte. Men det jag funderar på är ljuset. Vi får kolla lite på dom korten jag tog hur dom blev, när jag använde mig av olika inställningar. Förhoppningsvis kommer det att bli bättre eftersom bröllopet är mitt på dagen, men man vet ju aldrig. Så nu känner jag mig lite nervig...För tänk om jag förstör alla deras bröllopsbilder och allting bara blir hemskt....Nåja, då är jag i allafall en erfarenhet rikare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar