onsdag 14 februari 2018

Alla hjärtans dag



Idag har alla mina sociala medier överösts med hjärtan och söta bilder på... ja precis allt! Jag är inte en speciellt emotionell person, som visar min känslor hejvilt och som måste ha olika kärleksförklaringar. Kanske är det något fel på mig men jag anser att man kan visa kärlek och ömhet alla dagar på året och inte bara för att det är en dag som någon kommit på att just den dagen är speciell. Kanske är det så att jag är bitter för att jag aldrig får något på alla hjärtans dag ;) eller så är det så att jag bara är emotionellt störd? Jag älskar verkligen mina nära och kära och visar det på alla möjliga tillfällen men kanske inte just idag.... kanske är jag inte bara emotionellt störs utan också lite motvalls ;) jag vet inte.... men men det är väl trevligt att andra vill fira och mysa och visa uppskattning just denna dagen men jag ska våga vägra helt enkelt :)

Puss och kram från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar