torsdag 8 februari 2018


Jag borde sluta tänka så mycket på allt och inget ;) Idag började jag dagen med en liten löprunda på 5 km och det gick inte alls. Jag vet faktiskt inte vad som hände men inget fungerade! Jag tappade hel motivationen och bara ”dog” så den löpningen gick helt åt skogen. Har försökt analysera lite men det gick inte heller så bra .... Sen när jag kom till stallet idag så hade Cillahästen blött från ett pyttelitet sår och givetvis blev jag nojig och när jag skulle longera henne så kollade jag tills jag blev yr i huvudet på hennes ben om hon haltade eller inte. Sen kände och klämde jag och höll på tills jag blev galen och jag försökte verkligen känna om jag märkte någon skillande på benen. Men jag tror faktiskt inte att jag gjorde det. Så nu håller vi tummarna och hoppas på att det inte var något. Men jag blir lite galen ibland när jag försöker tänka och tänka och återigen tänka för det gör jag. Som med cillahästens ben så kollade jag försökte kolla lite till, analysera om jag märkte någon skillnad och så försökte jag titta och tänka och jämföra lite till. Och jag gör så med massor av saker men vissa saker jag tänker på blir jag bara mer galen eller mer irriterad över. Vissa saker borde jag bara släppa men jag har svårt med det för jag tänker helt klart för mycket på själva saken. Men jag ska försöka släppa mer saker och inte analysera så mycket. Tyvärr är det lättare sagt än gjort men jag ska försöka i allafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar