onsdag 28 februari 2018



Jag har absolut inget mot vintern men just nu är det sååå kallt att jag tror jag ska dö! Jag simmade idag eftersom det var alldeles för kallt att spring. Men efter jag hade simmat klart så frös jag och jag satte mig en stund i bastun och sen när jag gick ut därifrån så frös jag. Jag satt faktiskt och frös inne i simhallen och det har jag inte gjort på evigheter, typ aldrig! Men jag tror jag hade byggt upp en grund där jag frös. Imorgon får det bli lite simträning igen eftersom det verkligen inte går att springa ute! 

Tyvärr har detta vädret gjort att allting med Cillahästen har blivit snabbt och enkelt, men sen har andra faktorer också spelat in men framför allt kylan! Jag är verkligen inte gjord för kyla. Imorgon kommer en sadelutprovare till mig och Cillahästen och det ska bli intressant. Vem vet jag kanske har en sadel att rida i, en dressyrsadel eller så har jag ingen sadel alla att rida i! Vi får se!

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar