fredag 16 februari 2018

Jag blir så trött på min lilla häst. I onsdags när jag kom till stallet hade hon tappat en sko, igen! Denna gången var det en baksko. Så det var bara till att ringa min hovslagare och försöka få ut henne igen. Sån tur var kunde hon komma idag =) och Cillahästen fick en baksko igen. Så nu kanske hon kan försöka att behålla sina skor på. Jag får helt enkelt försöka att göra allt för att hon inte ska tappa sina skor. Så nu har hon boots på alla fyra benen och förhoppningsvis gör det så att hon inte trampar av sig sina skor. Jag tror faktiskt att hon får ha det även när jag rider, inte för att det är optimalt men jag tror det är ett måste för jag orkar inte hålla på att ha en hovslagare hos mig var och varannan vecka......

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar