söndag 18 februari 2018

Måste sluta!!!!

I helgen har jag verkligen gått all in och bara ÄTIT och inte gjort något vettigt!!!! Det var längesen jag gjorde det, men denna helgen har det ätits chips, godis, druckit julmust (ja, jag har fortfarande kvar julmust) och mat av olika slag. Jag vet inte vad som tog åt mig. Något slog helt enkelt slint, eller rättade sagt någon spärr jag i vanliga fall har bara försvann. Och dessutom har jag suttit i soffan och bara kollat på Neflix och andra saker jag missat under veckan på TV. Det är inte KLOKT! Jag brukar ju ALDRIG bara sitta i soffan hela dagarna och inte göra något vettigt, men denna helgen var en sådan helg. Nu när jag ska gå och lägga mig mår jag lite illa av allt godis jag slängde i mig innan jag gick och la mig. För imorgon ska jag försöka att återgå till en nyttigare variation av mig. Så träning och nyttig mat utan massa godis och andra onyttigheter. Så skärpning på måndag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar