lördag 10 februari 2018

Lycka....

Idag har jag verkligen haft en lyckad dag, även om jag nu är fruktansvärt trött! Jag har varit igång mer eller mindre ska dagen. Gick upp vid 6.15 för att släppa ut hästar och försöka aktivera Cillahästen liten för att sen skynda hem och baka och fixa innan jag skulle lämna barnen hos deras morföräldrar för att jag skulle till Göteborg och roa mig! Riktigt kul att komma bort och göra något helt annat än vad man brukar göra. Men så trött nu men imorgon väntas det god hotellfrukost :) Fast jag gjorde något jag inte gjort på länge... jag lämnade mina träningskläder hemma!!! Jag brukar ALLTID ta med mig mina träningskläder när jag bor på hotell. Dels för det oftast finns ett gym eller för att jag ska träna ute. Oavsett om jag tränar eller inte så har jag ALLTID med mig kläder! Lite för att jag ska kunna träna om jag vill och för att jag ska känna mig lite nyttig. Men idag hoppade jag helt enkelt över att ta med dom. Jag tänkte tanken men slog bort den. Dumt nu i efterhand men jag kanske ska njuta för en gång skull av att bara vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar