måndag 12 februari 2018

Sportlov



Idag var första dagen på sportlovet för barnen. Felicia har tjatat om att få åka skidor, utför, hur länge som helst så jag tog tag i detta. Så hon och Eric tillbringade tid med en skidlärare och lärde sig grunderna i utförsåkning. Det gick kanske inte superbra men det gick ju inte dåligt heller med tanke på att det var första gången de åkte. Själv höll jag mig på marken och tittade på. Att åka utför är inte riktigt min grej men längdaskidåkning är skoj :) så vi får väl åka lite längd på lovet också. 

Imorgon är det fettisdagen och jag är kluven till om jag ska äta en semla eller inte. Jag borde inte äta en med tanke på att jag ska äta en nästa vecka och det är definitivt inte nyttigt och jag försöker faktiskt inte äta massa onyttiga saker ju. Så jag får fundera ordentligt innan jag äter en semla ;) men det är ju såååå gott :) 

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar