fredag 23 februari 2018

Jobbhelg

Nu är det återigen dax att jobba helg. Jag tycker egentligen inte det är så jobbigt att jobba helg men jag måste faktiskt säga att denna helgen är inte en helg jag sett fram emot då jag ska jobba med vikarier hela helgen. Två olika till råga på allt. Men men vad ska man göra? Jag tror absolut inte det är något större ”fel” på dem men jag tycker om att jobba med min trogna kollega och det känns tryckt och bra :) Dessutom så hade jag velat åka till Göteborg och gått på Eurohorse men det blev inget :( lite tråkigt men jag sparade lite pengar i allafall ;) Jag behövde väl inget speciellt men några saker ville jag kolla på och dessutom är det lite skoj och kolla på alla prylar som finns som dessutom är helt onödiga att köpa :) men men jag får shoppa lite på nätet kanske ;)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar