tisdag 13 februari 2018

Sjuk



Idag vaknade jag och mådde sååååå dåligt!!!! Jag var alldeles yr och mådde allmänt illa. Kanske var det en sväng av magsjuka men jag har ju fått för mig att jag inte kan få magsjuka. Dessutom kräktes jag inte utan behövde stoppa mina fingrar i halsen för att kräkas efter jag hade ätit. Jag vet att det är äckligt men jag är faktiskt bra på att framkalla kräkningar genom att stoppa mina fingrar i halsen ;) inget att rekommendera givetvis! I allafall så har jag inte känt mig bra på hela dagen! Helt konstig i hela kroppen så jag har mestadels legat i min säng och sovit och kollat på Netflix. Felicia skulle åkt till sjukgymnast idag för ett första besök och jag som älskar att ha kontroll kunde inte åka med :( så herr T fick åka och det kände inte bra att släppa sen kontrollen och inte veta till 100% vad som hände och vad dom sa! Men jag klarade verkligen inte av att åka. Jag var helt yr och mådde riktigt dåligt. Nu hoppas jag att vad det än är försvinner till imorgon för jag har massor av saker jag vill göra i veckan. 

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar