torsdag 22 februari 2018

Vinter



Min dag började egentligen bra. Jag kom upp i tide, jag lyckades få upp Eric utan några större problem och jag gjorde en jättegod smoothie som jag åt till frukost samt att när jag ställde mig på vågen faktiskt hade gått ner lite. Så vad kunde bli fel? Jo, jag lyckades köra fast i backen precis utanför mitt hus. Jag hade alldeles för dålig fart upp och när jag skulle backa tillbaka så gled jag in i en snödriva. Så förbannad jag var ! Jag svor lite och eftersom jag tycker om att sköta mig själv så började jag med det, men insåg att jag inte kommer klara det! Så jag fick snällt ringa herr T och få honom att fatta att han behövde komma hem och hjälpa mig. Men samtidigt som jag höll på så kom min snälla granne ut och så stannade några andra och hjälpte mig så jag kom iväg. Så tack så myclet kära granne och ni andra :)

Sen när jag väl slutat att vara irriterad över detta så blev det en bra dag. Jag red ut med bästa stallkompisen och även om det var kallt så var det riktigt mysigt. Så nu håller vi tummarna att jag inte kör fast igen utan bara kan åka iväg som vanligt ;)

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar