onsdag 30 april 2014

Ångest....

Gissa om jag fick en rejäl flashback idag vilket också innebar en hel del jobbiga minnen. Eric blev dålig idag nämligen. När han var lite hade han astma och vi åkte in och ut från sjukhuset på grund av olika symtom på grund av sin astma. Vid något tillfälle slutade han till och med att andas. 

Idag fick han samma symtom som han hade som barn. Först hostade han jättemycket och helt plötsligt låg han i sängen för han orkade inte leka mer. När jag tittade till honom andades han ansträngt och han hade det jobbigt. Även om jag är rätt lugn som mamma så bubblade det massa tråkiga minnen upp i min lilla hjärna. Men men med en hel del medicin på jourvårdcentralen så blev Eric lite bättre. Tyvärr resulterade detta att det inte blev något valborgsfirande för min lilla familj. Eric blev givetvis grymt besviken men jag tror att det är bäst för hans hälsa just nu. Har absolut ingen lust att tillbringa natten på akuten på grund av att han skulle ha svårt att andas. Så jag och barnen får väl sjunga in våren hemma i stället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar