tisdag 8 april 2014

Nu har jag gjort det.. I allafall nästan men jag har tagit ett halvt steg ut ur min bekvämlighetszon. Sen får vi väll se om jag vågar ta ett helt steg samtidigt så tänker jag att det vore bra.... 

Nåja, nog om det. Idag tog jag lite ledigt på förmiddagen och åkte till stallet och red. Det var träning för fina Elin. Det öste ner regn under hela passet och vi började med att Elin fick rida. Sen fick jag massa tips och idéer och saker jag skulle tänka på så nu är det bara att fortsätta att träna. 

Det positiva med allt är att det är ljust på kvällarna nu när jag kommer upp till stallet och jag kan rida på kvällarna men om jag tar ett helt kliv ut ur min bekvämlighetszon så kanske allting ändras och jag får mer tid för min ridning och jag faktiskt kanske kan få lite ordning på allt. Men men det är BARA om jag tar klivet fullt ut ur min bekvämlighetszon. Vi får se. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar