lördag 26 april 2014

God natt !

Oj vad klockan är mycket och det är ovanligt att jag är vaken så här sent en fredag kväll. Men nu har min positiva energi fyllts på med god mat, trevligt sällskap och goda drinkar.... Eller kanske inte. Men en del alkohol blev det. Men eftersom jag är en kontroll människa så har jag alltid kontrollen vilket också innebär att jag inte blir för full för att inte veta vad jag gör. Tyvärr blev det inget dansande idag. Kanske nästa gång. 

Just nu känns det som om allt flyter på. Jag tror att jag trots min 40-års kris är på väg in i något positivt. Just nu trivs jag med mig själv.... Och det är inte alkoholen som talar. För i veckan fick jag ett positivt besked och det kan nog leda till något bra. Det är fint väder, det har varit en trevlig kväll och just nu känns det bättre. Tror faktiskt att jag trivs mycket bättre på våren och sommaren än hösten. 

Framför allt så tror jag också att jag insett tack vare min vän att man verkligen ska ta vara på livet och göra det man själv vill. Men tyvärr är det fortfarande så att jag vet inte vad jag vill, men små steg ut ur min bekvämlighetszon tror jag är bra för mig och mitt mående. Så om någon vecka vet jag verkligen om jag måste fundera på hur jag ska göra med mitt liv eller om det bara ska gå på som vanligt. Men får jag chansen så tror jag faktiskt att jag kommer ta den..... 

Nu ska jag gå och lägga mig och sova så jag säger God Natt och Sov Gott kära vänner där ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar