lördag 26 april 2014

SOL!!!

Gud vad härligt med sol!!! Idag är det nog världens underbaraste dag. Fick som sagt massa positiv energi igår och det behövde jag verkligen och det mest positiv är att jag har några roliga saker inplanerat under våren och sommaren som kommer ge mig massa energi och det behöver jag verkligen! 

Ni kanske tycker att det låter konstigt att jag helt plötsligt låter lite "positiv" i mitt skrivande och det kanske jag är men samtidigt har jag massor att fundera på och jag tänker hela tiden.... Min hjärna blir lite överhettad ibland. Men men just nu har jag insett att det kanske inte hjälper att älta och fundera utan bara LEVA och göra positiva saker och det ska jag försöka göra nu! Så de tankar och funderingar jag har kommer fortfarande finnas där och alla beslut jag känner att jag borde ta kommer finnas där och jag tänker och tänker hela tiden på HUR jag borde göra och VAD jag borde göra men tack vare fina vänner så kanske jag kommer igenom denna krisen också....


 
           En ung Håkan Hellström ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar