tisdag 15 april 2014

God natt....

Just nu är min blogg väldigt spretig. Jag skriver om hästen, barnen och mina personliga tankar om livets vara eller inte vara. Min misslyckande att ta tag i livet och göra något annat än vad jag gör idag. Kampen mot mina kilon och min träning. Mål som inte blir klara men som jag trots allt sätter upp. Men så är mitt liv nu. Spretigt. Tankar far och flyger i huvudet hela tiden samtidigt som jag försöker att reda ut mitt liv. 

Mitt liv består av alla dom delarna jag skriver om, men det innebär också att jag inte får någon rolig röd tråd i bloggen som man borde ha. Men det är mitt liv jag skriver om och just nu är mitt liv lite spretigt så därför får även bloggen bli det. Jag kanske någon gång får en röd tråd genom mitt liv och då kommer även den röda tråden synas genom bloggen. Men just nu är det skönt att skriva av sig lite här och lite där....

Nu säger jag god natt efter en otroligt lång dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar