lördag 26 april 2014

Bord kanske...




J
ag borde kanske göra en Bucket List...jag vet att jag är bra på att göra listor av olika slag men snart eller kanske inte snart men om 1 år och 146 dagar tills jag fyller 40 år. Så vad har jag egentligen uppnått? Och vad borde jag uppnå innan jag blir gammal? 

Så här kommer utkast nr ett av min bucket list som jag ska uppnå innan jag blir 40 år. Det absolut ingen inbördes ordning på det jag skriver. Nu är det bara saker som poppar upp i min lite överhettade hjärna eftersom det är massa tankat som far runt. 

• Gå ner i vikt! Minst 10 kg
• Springa en mil under 50 min
• Springa Göteborgsvarvet nästa år med bättre tid än vad jag gjort tidigare
• Skaffa nytt jobb
• Våga hoppa 1 meter med häst
• Tatuera mig (?)
• Tänka mer på mig själv och LEVA lite mer kanske? - kanske inte riktigt hör till en Bucket list men jag behöver mer positiv energi för att må bra.

Jag är helt säker på att om jag tänker mer så kan jag komma på massa mer saker. Men jag återkommer säkert med mer saker :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar