torsdag 3 april 2014

Positivt tänkande....

Jag måst faktiskt bara säga att jag ÄLSKAR sommartid. Igår kom jag till stallet vid 19.10-tiden och red iväg vid 19.40ca och det var fortfarande ljust. Jag red en kortare sväng med lite klättring men sen tänkte jag att jag får nog allt ta och rida lite i paddocken och det gick ju super eftersom det fortfarande var ljust. Så härligt. När jag red tillbaka var det skymning. 

Just nu har jag börjat få ordning på saker och ting när det gäller ridningen. Hon lyssnar, arbetar på bra och jag är bara allmänt lycklig. Men som vi alla vet så är hon ju till salu och när som helst kan hon försvinna från gården. Men men, nu finns hon där och jag kan rida när som så jag är lycklig. Kommer troligen att sluta rida om hon säljs.... Eller inte. 

Men det positiva är att allting faktiskt går bra just nu med ridningen och det gör mig så glad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar