söndag 27 april 2014

Sol och åter sol...

Så härligt med sol!!!! Jag vet att jag har skrivit det innan men jag njuter verkligen av solen och det härliga vädret. Oavsett hur jag tänker kring mitt liv och min tillvaro och oavsett om jag kan bli avundsjuk på personer som bor utomlands så måste jag ändå säga att detta är nog min favorit årstid. Våren! Allting är så fint. Inte sönderbränt och visset. Våren gör nog också mitt humör och mitt sinne lite lättare. Men precis som våren så står jag i ett vägskäl. Antingen kör jag på som vanligt eller så måste något hända! 

Jag ska i allafall ta tag i några punkter på min lilla lista jag har inför att fylla 40 år! Så imorgon blir det att ta på sig joggingskorna och ge sig ut på intervallträning på morgonen. Visst jag kan göra det på eftermiddagen när barnen tränar men jag tror att det kommer vara väldigt varmt då plus att jag tror att det är bra att träna på morgonen för då kommer man igång. Så har ni inget att göra så häng med på lite intervallträning :)

Så vem vet jag kanske lyckas springa under 50 min på milen redan i höst om jag bara skärper mig! Och vikten... Ja den får jag också ta tag i med start imorgon! Det kanske faktiskt blir så att vissa punkter kan försvinna redan till hösten och då får jag komma på lite nya saker jag ska göra. Har ni något förslag????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar