måndag 14 april 2014

Kusinvitamin

Här om dagen fyllde kusinvitamin år. Tänk att hon blev 47 år. Jag tyckte inte det var längesen jag var liten och såg henne kyssa en kille och tyckte det var äckligt eller då jag fick vara hos henne i stugan och fick umgås med hennes häftiga kompisar. 

Kusinvitamin är en av de personer som jag inte vet vad jag skulle göra utan. En person som jag kan ringa till och berätta allt utan att hon dömmer eller lägger en värdering utan bara lyssnar.  En person som jag ser upp till och som jag inte kan leva utan. Med detta lilla inlägg, dock några dagar försent vill jag grattulera henne och jag hoppas att vi får ytterligare massa roliga minnen och galna upptåg tillsammans. 

Jag hoppas att du har haft en fantastisk födelsedag och att vi får flera år tillsammans! 

I LOVE YOU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar