onsdag 30 april 2014

Trött

Tänk att man kan vara så här trött som jag är just nu. Tror inte att det är bra att gå upp tidigt och ut och springa ;) men det känns skönt också för många tankar försvinner samtidigt som nya tankar kommer. Just nu känner jag att oavsett hur jag gör eller vad jag gör så kommer jag ångra mig. 

Eftersom jag alltid har varit en ganska obeslutsam person så känns det som att den lilla zon jag är i just nu och har varit i flera år egentligen är skön och bekväm, men eftersom jag levt halva mitt liv (i allafall nästan) så känns det som att det är nu eller aldrig. För väljer jag att vara kvar där jag är idag så får det nog vara så och jag får nog förlika mig med tanken eller så tar jag ett steg ut och gör något annat.... 

Jag hade en plan och en tanke som helt plötsligt blev lite suddig och jag började ifrågasätta om det är en bra plan. Kanske är det en bra plan eller så är det inte en bra plan?!?!? Men tyvärr tror jag inte att det finns någon återvändo om jag väljer att följa min första tanke och min plan....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar