måndag 21 april 2014

Söndagsångest på en måndag...

Nu är ledigheten över och visst har man lite jobbångest? Tanken var egentligen att jag skulle ha ridit idag men planerna ändrade sig när jag väl kom upp till stallet. Egentligen hade det nog varit bra för mig att rida för alla mina tankar brukar försvinna och jag brukar få positiv energi av att rida men jag får ta det imorgon :)

Men dagen blev trevlig i alla fall. Jag fick umgås med min kära vän och vi fick pratat av oss båda två. Dock kanske hon inte hjälpte mig med att reda i mina tankar men samtidigt kändes det skönt att prata med en kär vän. 

Nåja trots att mitt huvud är fullt att tankar och frågor och funderingar på rätt och fel eller vad jag vill med resten av mitt liv så njöt jag för fullt av min dag och jag älskar verkligen att vara ledig. Så jag måste säga att det blir jobbigt att gå tillbaka till jobbet imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar