onsdag 23 april 2014

Snart helg !!!

Herregud vad fort denna veckan har gått men så är det när man är ledig en dag. Så skönt måste jag säga :)

Förutom att det är kortvecka denna och nästa vecka så fick jag ett samtal som fick mig att bli glad. Jag vill inte riktigt berätta än vad det är men OM det blir som jag vill så kommer det hända saker i mitt liv under hösten. Jag kommer kunna fokusera på saker jag tycker om att göra. Jag kommer kunna rida mer (förutsättning att Jet inte blir såld) och jag kommer faktiskt kunna lägga betydligt mer tid på min fotografering. Jag håller både tummar och tår korsade och hoppas att det blir som jag vill. Dock känns det lite läskigt att tänka på vilken förändring det kan bli. Jag ÄLSKAR ju att ha en viss trygghet trots att jag just nu känner en viss panik känsla över att vara i min lilla box av slentrian och trygghet. 

Men det är kanske dax att ta det stora klivet ut ur boxen och OM det blir som jag hoppas och tror så ska jag inte tveka utan ta klivet ut och ta chansen. Det kan ju inte bli sämre????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar