måndag 28 april 2014

Idag började jag mitt nya liv. Löpning på morgonen och invägning. Tyvärr var väl vikten inte som den borde. Har ätit alldelles för mycket den senaste tiden. Men nu ska det bli ändring på det. Dock var jag och åt lunch på stan men jag åt en "normal" stor portion men med pommes.... Inte bra. Men nya tag imorgon igen :)

Förhoppningsvis lyckas jag kanske att både klara mitt mål att springa under 50 min på milen och gå ner minst 10 kg till september då jag fyller 39 år. Jag kan väl hoppas i allafall. Det hade varit så kul att kunna fira min födelsedag som smal och ha lyckats med något jag vill.... Så det är väl bara att kämpa.

Eftersom jag inte vet så mycket mer vad jag vill med mitt liv än just dessa två sakerna så får jag väl se till att nå dessa mål :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar