torsdag 3 april 2014

Svårt svårt svårt....

Idag eller rättade sagt både igår och idag insåg jag varför jag tycker om mitt jobb. Egentligen har det inte hänt något speciellt, men det har varit några små saker som gjort att jag blivit lite varm i mitt hjärta. Detta innebär att det blir extra svårt att ta sig ur sin bekvämlighetszon. Ska jag verkligen chansa och lämna något jag tycker om? Visst det har varit en tuff vinter med många jobbiga situationer som bara gjort att jag önskat att jag kunde gå hem och lämna allting men när det händer saker eller jag träffar personer som gör att det blir varmt i mitt hjärta börjar mitt huvud gå i 110 och jag tänker varför lämna något som jag tycker om? Varför lämna det jag är bra på? Men någon gång kanske det är dax att lämna det som känns tryggt och skönt?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar