söndag 9 december 2012

Fryser....

 
Jag har suttit en bra stund och försökt att redigera och kolla igenom korten jag tog på Bröllopet och Dopet här om veckan. Jag har tyvärr inte haft tid att göra det förrän nu. Men ska skicka iväg bilderna imorgon. Jag hoppas verkligen att dom blir nöjda =) Egentligen skulle jag varit i stallet idag och ridit ut med en kompis. Men jag varken hann eller hade riktigt lust. När jag vaknade hade jag ont i halsen och snuvig. Är fortfarande hes och har ont i halsen. Jag vet vad ni tror, men det är inte alls så att jag är bakfull, men trött. Min 37 åriga kropp är inte van att vara ute och sent på kvällen och dansa och knappt höra vad dom andra säger. Men kul var det. Men vad kallt det var igår OCH idag. Tyvärr tror jag nog att jag håller på att bli förkyld =( inte skoj. Så idag blev det en lugn och stilla dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar