tisdag 18 december 2012

LEDIG...

Mobilbild

Nu är jag trött, fast jag har varit ledig hela dagen. Dagen började med att jag skulle klippa mig. Så jag tog det lugnt och stilla på morgonen. Väl på väg in till stan ringde min frisör mig och frågade vart jag var. Trodde jag skulle klippa mig den vanliga tiden kl. 9, men av någon konstig anledning hade jag ändrat tid till kl. 8.30.. Men det löste sig. Sen så gick jag lite i stan och julshoppade lite och sen var det dax att hämta barnen. Vi var hemma vid 13,15 ca och sen har jag inte suttit ner förrän nu. Vi har satt ihop och gjort i ordning Felicias och Erics pepparkakshus och sen gjorde jag en pepparkaksfågelholk till barnens morfar som fyllt år. Så det skulle jag sätta ihop och få i ordning. Sen bakade och gjorde jag i ordning maten som vi skulle bjuda på ikväll när vi skulle fira Felicia som fyller år i morgon. Så jag har INTE varit speciellt ledig.....Så nu är jag trött. Men måste slå in lite paket till Felicia som hon ska få i morgon.


Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar