lördag 15 december 2012

Idag och faktiskt även igår när jag åkte hem från stallet så gick och går mina tankar till dom fantastiska personerna på Tokarp. Tyvärr hade ännu en häst blivit dålig och senare på natten var dom tvugna att ta beslutet att hon inte skulle leva längre. Jag har ingen relation till hästen som gick bort igår, men tycker synd om Lena och Myran att behöva förlora ännu en kär vän. Hästen var gammal och fick den bästa omsorg en häst kan få in i det sista. Både Myran och Lena var hos henne när jag åkte hem och jag kan tänka mig, om jag känner dem rätt, så var dom där hos henne hela tiden. Nu går alla tankar till dem och jag hoppas verkligen att dom får ett bättre år nästa år. För detta året har nog varit jobbig för dem då några hästar, hundar och katter, på grund av ålder, tyvärr varit tvungen att gå vidare till himlen där de fått lov att springa och må bra och träffa sina gamla vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar