måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!!


Nu ska jag pröva något nytt. Nämligen ett tidsinställt inlägg. Har aldrig gjort detta tidigare, så jag hoppas att det fungerar. Nu när ni läser detta så håller jag antagligen på att fixar med efterrätten till våran nyårsmiddag eller så är vi på väg till våra vänner inne i stan som vi ska fira nyår med. Dom senaste dagarna har ni fått en summering i form av bilder, bilder jag har tagit under året. Jag hoppas att 2013 kommer att bli ett år som jag får chans att utveckla mitt fotograferande mer och att jag kommer få chansen att fota betydligt mer än vad jag har gjort i år. Så om ni vill hjälpa mig där ute, så gå in på min Facebook sida, gilla och dela, så fler får upp ögonen för mig, så kanske kanske någon gång i framtiden kanske jag kan fota betydligt mer än vad jag gör idag. Ha nu ett riktigt GOTT NYTT ÅR och att 2013 kommer bli ett fantastiskt år!! Jag tycker att det är fantastiskt roligt att ni har hittat mig och läser det jag gör, så massor med kramar från mig, så ses vi 2013!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar