söndag 2 december 2012

Vinter!!!

Mobilbild

Nu har ÄNTLIGEN vintern kommit. Från att ha varit regnigt och inte speciellt kallt så i fredags blev det KALLT och det kom även snö. Så idag när jag red ut var det både kallt och snö och Jet var hur pigg som helst. Jag red ut med Johanna som jag drar med mig överallt, känns det som. Vi travade en del ute också och det gick jättebra. Så nu kanske jag till och med vågar galoppera ute? Men tror att Johanna får vara med då...Men nu känner jag mig både säkrare på att rida Jet och det är faktiskt riktigt kul att rida henne. Hon var inte speciellt spänd någon gång under våran uteritt. OCH jag måste erkänna att jag njöt lite av att rida ut i det, dock lite kalla vädret, men det fina vintervädret. Nu hoppas vi att det håller sig så här. Kan komma lite mer snö, men inte speciellt mycket och det får inte bli kallare. Utan nu är det perfekt =)

Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar