söndag 30 december 2012

Nu går året mot sitt slut och det är endast en dag kvar. Jag måste nog summera detta året och det har varit mycket upp och ner. Mycket som varit bra och mycket som varit dåligt. Både privat och jobbmässigt.

Det positiva är att jag har kommit lite vidare i min ridning och jag har börjat hoppa igen. Jag rider ut själv och att jag rider ut i alla gångarter. Det ser jag som jättepositivt. Sen känner jag mig inte jättemotiverad att arbeta med det jag gör. Är lite trött på att rädda världen. Kanske ska söka mig till ett arbete där jag inte behöver tänka?! Eller varför inte arbeta med djur där man får tillbaka hela tiden? Nåja, det får bli ett av mina projekt i vår, att söka nytt jobb. Sen så har det varit mycket kring barnen. Ett konstaterande är att tjejer inte är speciellt snälla mot varandra och det blir bara värre och värre...Så för att bryta det negativa kring barnens kompisar har jag bestämt mig för att Felicia ska börja Engelska Skolan, oavsett om hon har med sig någon kompis eller inte...Sen så har jag funderat lite, i och med att min kär vän flyttade till Kina, varför inte ut och resa, hitta på något annorlunda? Flytta uomlands? Kanske också ska fundera lite mer på det och kanske försöka göra det i nästa år????Summeringen av detta året är ändå att det har varit ett bra år, men jag hoppas verkligen att nästa år blir bättre än vad det har varit i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar