lördag 29 december 2012

Myspys...

Spöket på Canterville

Idag var det verkligen myspys med mina två favoriter. Även om dagen började med att jag sov alldelles för länge och jag var tvungen att åka förbi jobbet en sväng och jobba någon timme, så tror jag att Felicia tyckte att det var lite mysigt. Hon var med på jobbet och fick sitta och rita, spela lite på sitt DS och vara på datorn. Lite kul hoppas jag att hon ändå tyckte att det var. Sen så var det dax för teaterbesök. Vi var och kollade på Spöket på Canterville. Jag hade ju gett Felicia det i födelsedagspresent och Emma (mitt gudbarn) en biljett i julklapp. Både Felicia och Emma tyckte nog att det var lite läskigt, men ändå jättebra. Sen var vi och åt på Kinarestaurang. SÅ GOTT! Så vi har myst hela dagen kan man säga. Och det var riktigt kul att hitta på något med två av mina favorittjejer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar