söndag 30 december 2012

Nyårslöften...

Källa ?

Har ni några nyårslöften? Själv har jag ett antal =) Brukar ofta ha några stycken och väldigt få brukar jag hålla. Men här kommer dom...

1. Gå ner i vikt [Tror faktiskt att jag kan hålla detta]
2. Springa Göteborgsvarvet på en bra tid [Tror också att detta kommer hållas....tiden vet jag inte, men jag kommer att springa i allafall och jag hoppas att kunna springa på 2.15 ca...]
3. Hoppa 70 cm på en tävling [Tror att jag kommer kunna hålla detta också, om jag fortsätter utvecklas som jag har gjort under detta året]
4. Träna regelbundet [ Kankse blir lite svårt att hålla, men dock ett måste eftersom jag ska springa Göteborgsvarvet]
5. Sluta skälla på mina barn [Ska verkligen försöka att inte bli så arg som jag blir ibland....]
6. Hitta något annat roligare jobb/Komma på vad jag vill göra i stället [Kan bli svårt...]
7. Vara hemma mer och jobba mindre [Kan också bli svårt eftersom mitt jobb kräver en del arbete]
8. Rida regelbundet på Jet [Vet inte hur jag ska göra med detta...så det kan också bli svårt att hålla om jag kommer fram till att jag inte vill fortsätta rida henne utan rida på Tokarp i stället]

Det var massa nyårslöften....Har ni några nyårslöften???

2 kommentarer:

  1. Jag har massor av löften inför 2013, eller kanske snarare mål inför 2013 ^^ du råkar inte ha bilder på mig och Donatello från dressyrtävlingarna i oktober i år?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mål kanske låter bättre =) Jag har en del kort på dig tror jag...Isåfall kan du få det på fredag...

      Radera