fredag 21 december 2012

Stress...

Mobilbild

Jag förstår inte hur det kan ha blivit så här stressigt innan jul. Jag var ledig idag och hade planerat vad vi skulle göra och ungefär hur långtid det skulle ta. Men allting blev bara försenat. Det var hur mycket folk som helst i stan och i affären så det tog lite längre tid än vad jag hade tänkt. Men så är det. Idag hade jag sagt att jag skulle upp till Jet innan min dressyrlektion. Hade räknat att vara där uppe vid 14.30 och hade tänkt rida, men eftersom allting tod så lång tid så blev det inte riktigt som jag hade planerat, så jag tänkte att jag åker bara upp och mocka och göra i ordning och sen åka och rida på Tokarp. När jag kom dit så skulle Gunilla, ägaren till hästen ut och gå, så jag tänkte jag tar bara med mig Jet i grimma och grimskaft så hon fick komma ut lite. Sen så kom även Erika, Jets ägare och tyckte vi kunde rida med, barbacka. Jag på Trym och Erika på Jet. Det var faktiskt lite mysigt. Vi travade en liten bit, men jag hade verkligen ingen balans...Så jag kom ut en snabb sväng i allafall idag =) Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka rida en liten längre runda, och rida i alla gångarter =) Vad ska ni göra i helgen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar