lördag 15 december 2012

Snöstorm...

Källa: Expressen


Fy vad snön yr och det blåser ute. Så idag när jag vaknade funderade jag allvarligt på om jag skulle rida eller inte. Men jag åkte upp till stallet i allafall och hästarna stod inne och väntade bara på att få komma ut. Så jag släppte ut dom och gav dem lite hö i hagen och när jag hade gjort det beslutade jag mig för att INTE rida för det blåste för mycket. Så det hade bara blivit en jobbig ridtur. Men jag mockade riktigt ordentligt i båda boxarna och gjorde i ordning höt och sopade fint. Jag hann faktiskt också att putsa både träns och sadel. Så det blev fint. Det var faktiskt lite mysigt i stallet fast det inte blev någon ridning. Nu ska jag få i mig och barnen lite mat för idag blir det bio. Det blir nog mysigt i snöstormen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar